Patrijsstraat 2 - 4793 HV Fijnaart - T:0168 46 45 61 - GSM: 06 22 78 98 45 - F:0168 46 52 69

Vervangende auto

Pech onderweg. Ineens slaat het toe. Of u nu een nieuwe of een wat oudere auto heeft. En hoe goed u uw auto ook onderhoudt. Pech onderweg kan altijd gebeuren. En het komt altijd onverwachts. Dan biedt onze BOVAG-ABA Mobiliteitsgarantie uitkomst. Met deze Mobiliteitsgarantie bent u een jaar lang 24 uur per dag, 7 dagen per week verzekerd van vakkundige hulp bij pech onderweg. Altijd een vertrouwd adres Pech is heel vervelend. Het komt ook meestal op een ongelegen moment, bijvoorbeeld als u net op weg bent naar een afspraak of als u de auto vol boodschappen heeft. Dan wilt u natuurlijk zo snel mogelijk weer op weg worden geholpen. Wij regelen dat graag voor u. Als het probleem niet ter plekke kan worden opgelost, dan wordt uw auto naar ons toe gesleept.

Zo is uw auto in vertrouwde handen. Wij repareren uw auto en indien nodig zoeken we samen met u een oplossing, zoals bijvoorbeeld vervangend vervoer*. Heeft u pech meer dan 25 kilometer bij ons vandaan dan wordt, indien nodig, uw auto naar het dichtstbijzijnde autobedrijf dat lid is van BOVAG-ABA gebracht. Kortom, altijd een vertrouwd adres. Pech en dan? U ontvangt van ons een pasje met een alarmnummer. Bij pech belt u met de alarmcentrale van de Mobiliteitsgarantie. Zij organiseren vervolgens de hulpverlening. In eerste instantie proberen we uw auto direct te repareren. Maar als dat niet kan, dan wordt samen met u besproken wat de beste oplossing voor u is.

U kunt hierbij denken aan vervangend vervoer*, of een vergoeding voor een hotelovernachting als u op de reparatie wilt wachten of een vervangende chauffeur als u zelf niet meer kunt rijden. Pech in het buitenland Autopech in het buitenland is extra vervelend. U wilt zo snel mogelijk naar uw bestemming of terug naar huis. Als reparatie ter plekke niet mogelijk is, regelt de alarmcentrale vervangend vervoer of een hotelovernachting voor u. Zij regelen ook dat eventueel noodzakelijke onderdelen naar het autobedrijf in het buitenland worden gestuurd. En bij complexe reparaties is het zelfs mogelijk dat uw auto naar Nederland wordt gerepatrieerd. Wij kunnen u deze Mobiliteitsgarantie bieden, simpelweg doordat we lid zijn van de BOVAG. Vraag naar de voorwaarden.

Kortom, ook voor Mobiliteitsgarantie bent u beter af bij het onafhankelijke autobedrijf! Wat houdt de Mobiliteitsgarantie in? Pechhulp voor binnen- en buitenland Met de Mobiliteitsgarantie kunt u altijd rekenen op hulp bij pech onderweg. Indien mogelijk wordt ter plekke een reparatie uitgevoerd. Lukt dat niet, dan wordt uw auto naar een autobedrijf gebracht. Indien de auto niet dezelfde dag gerepareerd kan worden, dan heeft u in overleg met de alarmcentrale van de Mobiliteitsgarantie de keuze uit o.a.: a) Vervangend vervoer (binnen- en buitenland*) U heeft recht op vervangend vervoer voor de duur van de reparatie met een maximum van 2 werkdagen in Nederland en maximum 4 dagen in het buitenland. De kosten van vervoer (openbaar vervoer/taxi) naar het autoverhuurbedrijf worden ook vergoed. b) Hotelaccommodatie (binnen- en buitenland) Wilt u wachten op de reparatie? Met de BOVAG-ABA Mobiliteitsgarantie krijgen u en uw inzittenden een hotelovernachting op basis van logies en ontbijt vergoed. Dit heeft wel een maximum van 1 nacht in Nederland en 2 nachten in het buitenland. De maximale vergoeding bedraagt 80,- (inclusief BTW) per persoon per nacht.

Ook de kosten van openbaar vervoer/taxi van en naar het dichtstbijzijnde hotel worden vergoed. c) Vervangende chauffeur (binnen- en buitenland) Het kan voorkomen dat u door ziekte of een ongeval niet meer in staat bent om te rijden en er niemand anders is die uw auto kan besturen. In dat geval kan de alarmcentrale van de Mobiliteitsgarantie een vervangende chauffeur voor u inzetten. d) Vervoer naar uw eindbestemming/naar huisadres (alleen in het buitenland) Wilt of kunt u in het buitenland niet op de reparatie wachten? Ook dat is geen probleem. De Mobiliteitsgarantie dekt de kosten van het vervoer naar huis voor u en uw inzittenden. Deze reis mag per trein (2e klasse) worden gemaakt. Ook worden de kosten van openbaar vervoer/taxi van en naar het dichtstbijzijnde station vergoed. Duurt de treinreis langer dan 8 uur, dan mag u ook kiezen voor een economy class vliegticket. Kiest u ervoor om toch uw reis te vervolgen, dan mogen de kosten hiervan niet hoger zijn dan de kosten van een reis naar huis. Ophalen van het gerepareerde voertuig (binnen- en buitenland)

Het kan voorkomen dat u door ziekte of een ongeval niet meer in staat bent om te rijden en er niemand anders is die uw auto kan besturen. In dat geval kan de alarmcentrale van de Mobiliteitsgarantie een vervangende chauffeur voor u inzetten. Repatriƫring van een ongerepareerd voertuig (alleen geldig in het buitenland) Als uw auto niet binnen 2 werkdagen gerepareerd kan worden, regelt en betaalt de alarmcentrale van de Mobiliteitsgarantie de repatriƫring naar uw BOVAG-ABA autobedrijf. Opsturen onderdelen (alleen geldig in het buitenland) Mochten de noodzakelijke onderdelen niet op voorraad of verkrijgbaar zijn in het buitenland, zal de alarmcentrale van de Mobiliteitsgarantie zorgen voor toezending van de onderdelen, de douaneformaliteiten en de betaling van de transportkosten. Voor een volledige beschrijving van de inhoud van de Mobiliteitsgarantie verwijzen wij u naar de Voorwaarden. Deze kunt u downloaden op www.mijnautobedrijf.nl

* Vervangend vervoer in het buitenland geldt niet voor auto’s ouder dan 10 jaar.